Zonnige, veilige en succesvolle EUROBICO

 In Businessnieuws

Nadat op 24 juli de deuren van EUROBICO opengingen, werd al snel duidelijk wat de driedaagse bestel- en previewshow voor de fietsindustrie betekende – eindelijk een live vakbeurs! Na maanden van voornamelijk digitale uitwisseling, ondervonden fietsexperts uit de industrie, retail en pers hoe belangrijk het is om elkaar in levende lijve te ontmoeten op de beurs in Frankfurt. BICO directeur Jörg Müsse en hoofd van EUROBIKE Stefan Reisinger prezen beiden het succesvolle resultaat: “EUROBICO was een veilige en zonnige ontmoetingsplaats om toekomstige ontwikkelingen grondig te bekijken en over producten te praten. De gecombineerde kracht van de BIKE&CO bestelshow en het EUROBIKE media-evenement creëerde nieuwe synergieën en minimaliseerde de inspanningen voor alle partijen.”

EUROBICO werd gehouden volgens strikte richtlijnen op het gebied van hygiëne, gezondheid en veiligheid en bleek zeer populair. Op elk van de drie dagen werd het maximale aantal bezoekers bereikt – in totaal waren 5.100 deelnemers geregistreerd. Zij kwamen de laatste innovaties bekijken van 125 exposanten, waaronder grote spelers uit de branche, zoals Abus, Bosch en Centurion, Husqvarna en Raymon, Scott en Bergamont, Stevens, Haibike tot Paul Lange, Urban Arrow of de nieuwe internationale innovatie QiO bikes. “We waren verheugd dat we zo’n groot aantal aanwezigen konden verwelkomen in deze pandemische tijd. De stemming onder de BIKE&CO leden en onze aangesloten retailers was zeer positief. Met name het brede scala aan merken, maar ook onze eigen merken Falter en Morrison en het innovatieve e-commerce project bikes.de werden zeer goed ontvangen,” verklaart BICO managing director Jörg Müsse. Over het geheel genomen vulde EUROBICO de grote beurshal 1 en bood een uitgebreide testruimte voor buitengebruik.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Not readable? Change text.
0