Yvonne Thush vertrekt bij Urban Iki

Marketing Manager Yvonne Thush werd eind 2014 gevraagd om een nieuw te introduceren merk kinderfietszitjes strategisch te positioneren en conceptueel in de markt te zetten. Na een planpresentatie bij opdrachtgever OGK co. LTD In Osaka kwam er een fiat op het plan en in de twee jaren die volgden werd een nieuw merk en productlijn ontwikkeld door het toen nog tweekoppige team in Nederland. Managing Director Ronald Scheppink en Marketing Manager Yvonne Thush tekenden voor de ontwikkeling van wat in 2017 als Urban Iki gelanceerd werd op de Negenmaandenbeurs in Amsterdam. Een complete verrassing in de bestaande fietsbranche waar de liefde voor kinderfietszitjes flink bekoeld was. Maar met een consument die het Urban Iki concept omarmde werd ook de goede weg naar de dealer weer gevonden. Marketing Manager en MT lid Urban Iki Yvonne Thush kiest nu na ruim 5 jaar voor een toekomst buiten Urban Iki om meer invulling te kunnen geven aan haar persoonlijke ambities.

Dankbaar voor geboden kansen
Yvonne Thush: ”Als marketeer in hart en nieren is het een droom om een project vanaf 0 te kunnen starten en vorm te kunnen geven. Ik ben de eigenaren van OGK co ltd in Japan de familie Kimura dan ook erg dankbaar voor het in mij gestelde vertrouwen en de geboden kansen. Het was geen makkelijk project en geen makkelijke reis, maar ik heb met ongelooflijk veel energie en passie aan dit project gewerkt. Als marketeer heb ik een rotsvast geloof dat je er succesvol kunt zijn met een authentiek en voor de consument relevant concept zonder toeters en bellen waar niemand op zit te wachten. De consument van nu echt horen, opzoeken en interactie aangaan met de consument in de customer journey is belangrijk en heeft Urban Iki geholpen haar doelen te verwezenlijken.”

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0