SunRace Sturmey-Archer bundelt krachten met Dutch Portfolio

SunRace Sturmey-Archer is een samenwerking aangegaan met Dutch Portfolio voor hun nieuwe global branding- en marketingstrategie. De twee bedrijven hebben hun krachten gebundeld om een nieuwe strategie op te zetten voor de producent van drivetrain-componenten om de naamsbekendheid en het marktaandeel te vergroten. SunRace Sturmey-Archer zet samen met Dutch Portfolio voor de komende jaren een roadmap op om de digitale en fysieke exposure in de markt te vergroten. Naast een vernieuwde website wordt de complete brandingstrategie van het merk SunRace herzien en voorzien van een verfrissende update.

Ruud Bokhout, General Manager Europe bij SunRace: “Met de huidige situatie in de fietsindustrie geloven we dat er een unieke kans ligt die we met beide handen moeten grijpen. Om het maximale uit het momentum in de markt te halen, voelen we dat Dutch Portfolio de ideale partner is om ons daarin bij te staan en onze groeiambities waar te maken. Met hun inhoudelijke kennis van branding en ervaring in soortgelijke projecten zijn we enthousiast om deze samenwerking aan te gaan.’

Maria Ignatovich, Managing Director bij Dutch Portfolio: ‘SunRace heeft grote ambities en dat vraagt om een sterke branding. Stevige merkrichtlijnen en de juiste marketingmix zijn essentieel, zeker nu de zichtbaarheid van een merk grotendeels digitaal wordt bepaald. In onze samenwerking gaan we SunRace helpen haar groeiambitie te realiseren met de juiste positionering, merkidentiteit en branded content. De gedeelde passie voor fietsen is voor ons de ultieme combinatie van werk en plezier.’

Aanbevolen artikelen
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

0